שאלות נפוצות
ביצוע ההזמנה
בוחרים את יום הכיף הרצוי ואת כמות הנופשים, לוחצים על כפתור "קנייה מהירה" ולאחר מכן תועברו לעמוד התשלום, שם תמלאו את פרטיכם ואת פרטי אמצעי התשלום.
עליכם למלא את כל הפרטים על מנת לקבל את אישור ההזמנה במייל ולהזדהות מול המלון.
ממש לא! אנחנו לא מאמינים בהרשמות מיותרות ועל כן מאפשרים קנייה מהירה בלחיצת כפתור.
ניהול הזמנה
לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום, תועברו לעמוד "הזמנה הושלמה", יחד עם זאת תקבלו חשבונית על התשלום וגם אישור על הזמנתכם במייל.
לבירורים נוספים אודות ההזמנה, תמיד תוכלו ליצור עמנו קשר בעמוד יצירת הקשר באתר.
לאחר שהזמנתם את השובר וקיבלתם את אישור ההזמנה, כל שעליכם לעשות הוא לחייג למספר הטלפון של המלון שמופיע באישור ההזמנה ולתאם מול המלון את תאריך ההגעה.
*שימו לב: בעת השיחה עם המלון תתבקשו לתת את מספר ההזמנה שמופיע באישור התשלום.
- אם השובר לא מומש, יוכל הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 ימי עסקים.
- במידה ולא עברו 14 ימי עסקים, על הלקוח לשלוח פנייה לביטול העסקה דרך עמוד "יצירת קשר" ואנו נענה לפנייתו בהקדם.
- במקרה של ביטול עסקה, הלקוח יקבל החזר כספי בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.
- לצומת לבכם: ביטול כאמור מתייחס לביטול רכישת השובר בלבד ולא לביטול רכישת כל המוצר ו/או שירות שנרכשו מבית העסק תוך שימוש בשובר, שאז, יצטרך הלקוח לפנות לבית העסק על מנת לבטל את המוצר / שירות שנרכשו דרכו. חברת "בטן גב" מסירה מעצמה כל אחריות בגין ביטול רכישת כל המוצר ו/או שירות שנרכשו מבית העסק תוך שימוש בשובר.
תשלומים ומחירים
התשלום באתר מתבצע באמצעות חברת הסליקה "משולם" המאפשרת סליקה מאובטחת ובטוחה וגם תשלום באמצעות האפליקצייה המאובטחת "ביט"
ניתן לשלם באתר באמצעות "אשראי" או "ביט" בלבד.